Friday, September 25, 2009

a pride and honour

kadang-kadang aku terpikir knape family lain bahagia dari family aku
sebab itu membuatkan aku lebih berdikari untuk teruskan hidup nie
kadang-kadang aku terpikir knape ayah aku tak pedulikan aku perasaan aku slame ni
sebab itu membuatkan aku lebih matang dn bertanggungjawab dlm hidup
kadang-kadang aku terpikir knape emak aku sakit da 17 thun
sebab itu membuatkan aku lebih syg kat dia dan jaga dia walaupun macam tu
kadang-kadang aku terpikir knpe aku ngan adik aku x ngam
sebab aku selalu blasah dia masa kecik2 dlu wkaakakaka
kadang-kadang aku terpikir nape ape yg aku nak ayh x bgi
sebb ayh xnak aku dimanjekan and aku brjaya bli ape yg aku nak dgn duit sndiri

oh god
sometime im farking stress in study and life
ayh,bole tak untuk pertama kali call tnya "blaja ok ? ada msalah x dengan study? duit ada nk mkn?" tpi TIDAK wakakaka
bile fail ni jawapan yg aku da hafal "tu la ko byk main2 tu yang fail"
hahaahah thx :D

when think back about that
eh im still alive till 20 years old
it make my life more stronger

if u were me could u defend the give the given right to all the men?

2 comments:

  1. ayah memang selalu macam tu. so, bila kita kawin kita boleh buat perubahan. tak perlu nak strict dengan anak-anak sampai anak takut dan rasa tak disayangi. banyak cara nak buat anak-anak respect, tak semestinya dengan cara kasar dan garang.

    be strong ya.

    ReplyDelete
  2. Jangan fikir banyak dan teruskan kehidupan kami, saya percaya kami akan berjaya dan hidup dengan gembira pada masa depan. Dulu saya pun macam awak juga hidup susah-susah, tetapi sekarang saya merupakan kontraktor baiki rumah. Jangan berputus-asa!

    ReplyDelete